Urbanization

Öğrenciler şehirdeki yapıların isimleri ve yol tarifiyle ilgili soruları çözerek doğru cevapladıkları sorular karşılığında sürdürülebilir bir şehir oluşturmaya çalışırlar.

author Serra Guzeller tarafından

Hayvanları Tanıyalım

Küpümüzün bir yüzeyinde bulunan D harfini tablete okuttuktan sonra Deer (Geyik) görüntüsü görülür. Bu şekilde bütün harfler tek tek okutulur ve hayvanlar tanıtılır. Hayvanların ingilizcesini AR uygulamasıyla öğreniyoruz.

author zynpersy tarafından

Places in Town

Öğrenciler, okudukları kitap aracılığıyla yaşadığı kentteki belirli yerlerin isimlerini öğrenir. Kendi tasarladığı kentteki binaları hedef sözcükleri kullanarak sınıf arkadaşlarına sunar ve görev kartları ile dinleyicilerin hedef sözcükleri ne derecede öğrendiklerini ölçmek için belirli sorular sorar. Bu sayede öğrenciler dinleme, konuşma becerilerini geliştirir.

author gozdedurmus tarafından
ARTown

Experimental Town

Öğrenciler, okudukları kitap aracılığıyla yaşadığı kentteki belirli binaların isimlerini pekiştirirken, bu yerlere duyulan ihtiyaçlara ve kentsel sorunlara yoğunlaşılır . Bu konular odağında öğrencilerden deneysel bir kent tasarlamaları istenir. Öğrenciler, kentteki binaları hedef sözcükleri/ cümle yapılarını kullanarak sınıf arkadaşlarına sunar ve öğrenme seviyelerine göre belirlenmiş görev kartları (sarı- temel, turuncu- yeterli, kırmızı- ileri) ile dinleyiciler konuşmacının tasarladığı kenti odak noktalarda anlatması için belirli sorular yöneltirler. Bu sayede öğrenciler dinleme, konuşma ve sunum becerilerini geliştirir.

author gozdedurmus tarafından

Alışverişe Çıkalım

Öğrenciler İngilizce dersinde sınıfın AR desteği ile süpermarkete dönüştürülmesi ile gerçek bir alışveriş ve problem çözme deneyimi yaşar.Öğrenciler takımlar oluşturur. İlk seviyede alışveriş listeleri verilir ve takımlar en kısa sürede reyonlar arasında gezerek ar objeler içinde doğru olanları bularak listelerini tamamlamaya ve alışverişi bitirmeye çalışırlar.İkinci seviyede, piknik senaryosu öğrencilere bildirilir ve bütçeleri dahilinde takım olarak iletişim kurarak ihtiyaçlarını belirler ve bütçeyi aşmadan alışverişi tamamlamak için kararlar alıp doğru ürünleri seçerler.Bu aşamada öğrencilerin de kimlikleri senaryo dahilinde belirtilir. Oluşturulan kimliklerde vejetaryen, fıstık alerjisi olan, süt sevmeyen, meyveyi çok seven gibi kişiliklerde takım üyelerine dağıtılıp ortak noktaları bulmaları ve anlaşmaları istenir. Bu şekilde, problem çözme ve iletişim yetenekleri arttırılır.

author asilturksafa tarafından

Taboo Game

İngilizce | 1-4.Sınıf | Speaking
Öğrencilerin İngilizce konuşma becerilerini Tabu oyununu kullanarak geliştirmeyi hedefleyen keyifli bir etkinlik.

author Ayşe Merve Süt tarafından

“An Earthworm A Day” (Tasarruf ve Birikim)

İngilizce | 1-4.Sınıf | Saving
Öğrencilere tasarruf etme ve birikim yapma bilinci kazandırmayı hedefleyen bir dinleme, konuşma ve el işi etkinliği

author Ayşe Merve Süt tarafından

Body Parts & Kahoot!

İngilizce | 2.Sınıf | Body Parts
Kahoot! uygulaması yoluyla Body Parts ünitesi kelimelerini pratik yapmayı amaçlayan bir etkinlik.

author Ayşe Merve Süt tarafından

Storybird ile Sınıfça Öykü Yazma

İngilizce | 1-4.Sınıf | Story Writing
Ücretsiz bir kitap oluşturma sitesi olan Storybird’ü kullanarak tüm öğrencilerle, sınıf içinde online öykü yazma etkinliği.

author Aişe Kılıç tarafından

Kelime Haritası

İngilizce derslerinde sık kullanılabilecek bir etkinlik. Gün içinde işlediğiniz konuya göre kelimeleri belirleyebilirsiniz. Derslerin son beş dakikası için kullanışlı ve pratik. Yarışma havası içinde, eğlenceli vakit geçirme garantili!

author Büşra Şahin tarafından

Hula Hoop Clocks

Hulahopları kullanarak, İngilizce’de saatleri söyleme pratiği

author Ayşe Merve Süt tarafından

Quizlet ile Sıfatları Öğret (Adjectives)

Etkinlikte Quizlet uygulamasını kullanacağız. Bu etkinlik için Quizlet hesabınızın olmasına gerek yok ancak kendi kartlarınızı oluşturmak isterseniz hesap açmanız gerekecektir.

author Aişe Kılıç tarafından

Tüm hakları saklıdır. © Mektepp