Taboo Game

İngilizce | 1-4.Sınıf | Speaking
Öğrencilerin İngilizce konuşma becerilerini Tabu oyununu kullanarak geliştirmeyi hedefleyen keyifli bir etkinlik.

author Ayşe Merve Süt tarafından

“An Earthworm A Day” (Tasarruf ve Birikim)

İngilizce | 1-4.Sınıf | Saving
Öğrencilere tasarruf etme ve birikim yapma bilinci kazandırmayı hedefleyen bir dinleme, konuşma ve el işi etkinliği

author Ayşe Merve Süt tarafından

Body Parts & Kahoot!

İngilizce | 2.Sınıf | Body Parts
Kahoot! uygulaması yoluyla Body Parts ünitesi kelimelerini pratik yapmayı amaçlayan bir etkinlik.

author Ayşe Merve Süt tarafından

Storybird ile Sınıfça Öykü Yazma

İngilizce | 1-4.Sınıf | Story Writing
Ücretsiz bir kitap oluşturma sitesi olan Storybird’ü kullanarak tüm öğrencilerle, sınıf içinde online öykü yazma etkinliği.

author Aişe Kılıç tarafından

Kelime Haritası

İngilizce derslerinde sık kullanılabilecek bir etkinlik. Gün içinde işlediğiniz konuya göre kelimeleri belirleyebilirsiniz. Derslerin son beş dakikası için kullanışlı ve pratik. Yarışma havası içinde, eğlenceli vakit geçirme garantili!

author Büşra Şahin tarafından

Hula Hoop Clocks

Hulahopları kullanarak, İngilizce’de saatleri söyleme pratiği

author Ayşe Merve Süt tarafından

Quizlet ile Sıfatları Öğret (Adjectives)

Etkinlikte Quizlet uygulamasını kullanacağız. Bu etkinlik için Quizlet hesabınızın olmasına gerek yok ancak kendi kartlarınızı oluşturmak isterseniz hesap açmanız gerekecektir.

author Aişe Kılıç tarafından

Back to the Board

Eğlenceli bir oyunla öğrenilen kelimelerin hatırlanması

author Simanur tarafından

Letter Queue Game

Öğrencilerin İngilizce kelime haznelerini geliştirmek ve öğrendikleri sözcükleri unutmamalarını sağlamak için uygulanabilecek bir etkinlik.

author Ayşe Merve Süt tarafından

Color, Stand Up and Jump!

Renkli kartlarla oynanabilecek kinestetik bir etkinlik.

author Simanur tarafından

Three Fingers

Konu: Tanışma
Amaç: Öğrencilerin birbirlerini tanıması

author Simanur tarafından

20 Questions

Herhangi bir materyal gerektirmeyen, ikili ya da grupla oynanabilecek etkileşimli bir oyun. Gruptan bir kişi ‘gizemli’ bir kelime ya da kalıp seçer. Bu kelime bir eşya, hayvan, nesne, yer vs. gibi bir şey olabilir. Kelime gruptakilere açıklanmaz. Gruptakiler en fazla 20 tane cevabı ‘evet’ ya da ‘hayır’ gerektiren sorular sorarak kelimeyi bulmaya çalışırlar.

author Simanur tarafından

Tüm hakları saklıdır. © Mektepp