Mandalam Benim Algoritmam!

1-4.Sınıf | Bilgisayarsız Kodlama
Bu etkinlikte öğrencilerin mandala ile programlama ve algoritmik düşünme becerilerinin geliştirilmesi hedeflenmiştir.

author Miray tarafından

Hikaye Basamağı

Öğrencilerin yazma çalışmalarını belirli akışa ve bir plana göre yapmalarını sağlamak için kullanılabilecek bir etkinlik önerisi.

author Aysa tarafından

Ölç – Kes – Birleştir

Öğrencilerin cetvel kullanarak ölçme yapmalarını eğlenceli hale getirecek bir tasarım etkinliği. Öğrencilerde cetveli aktif bir şekilde kullanılmasını sağlayacaktır. Ayrıca hem tahmin gücünü geliştirecek hem sanatsal bir bakış açısı sağlayacak keyifli bir tasarım etkinliği olacaktır.

author Aysa tarafından

Simetri-Dans

Simetri konusu için simetrik figürler içeren dans videolarından yola çıkarak öğrencilerin dans kareografileri oluşturmaları üzerine bir etkinlik. 

author Betül Gültekin tarafından

Bölme İşlemi

Üç ya da daha fazla basamaklı sayıları bölebilen çocuklar için bir zenginleştirme etkinliği.

author Betül Gültekin tarafından

Uzunluk Ölçüleri-Draw Your Game

Öğrencilerin Draw Your Game adlı mobil uygulama ile cetvel kullanarak oyun parkuru oluşturabilecekleri bir etkinlik.

author Ayşe Merve Süt tarafından

Panda Karınca

Öğrencilerin doğada var olan farklı canlıları keşfetmesini sağlayan bir etkinlik.

author Zeynep Yazgı tarafından

Kesirler Yapbozu

Payda büyüdükçe kesrin küçüldüğünü kavramayı kolaylaştıran bir yapboz etkinliği.

author Ebru Güngör tarafından

Beni Tahmin Et!

Öğrencilerin tanışması ve kaynaşmasını hedefleyen bir oyun.

author Burak Seyhan tarafından

Dokun-Hisset-Anlat

Konu: Duyu Organları |
Dokunma duyusunu kullanarak nesneleri tanıma ve betimleme

author Betül Gültekin tarafından

Dünya-Artırılmış Gerçeklik Deneyimi

Konu: Dünyanın şekli

Dünyanın şeklinin küreye benzediğinin farkına varır. 

author Betül Gültekin tarafından

Patlamış Mısırı Algılamak

Duyu organlarının temel görevlerini bilir.

author Feyza Nur Gemici tarafından

Tüm hakları saklıdır. © Mektepp