Blindfold Maze Game

İngilizce | 4. sınıf | Yol Tarifi
Öğrencilerin İngilizcede yer-yön kavramlarını pratik yapmalarını sağlarken, yol tarifi becerilerini pekiştiren eğlenceli bir etkinlik.

author Gizem Özen tarafından

Kaynaklarımız Tükenmesin

Fen Bilgisi |1-4. sınıf | Kaynakların Tasarruflu Kullanımı
Bu etkinlik kaynakların tasarruflu kullanımına dair sınıf içi tartışmalar yürütme ve ardından grup çalışması yaparak  ürün oluşturmaya dayalıdır.

author elifcileek tarafından

Harita & Kroki

Hayat Bilgisi | 1-4 | Harita ve Kroki
Öğrencilere yer-yön algısı kazandırmayı, buna bağlı olarak kroki çizdirmeyi ve harita okutmayı amaçlayan eğlenceli bir etkinlik.

author Betül Gültekin tarafından

Küplerle 4 İşlem

Matematik | 2-4. sınıf | 4 İşlem
Ahşap küplerle toplama, çıkarma, çarpma ve bölme işlemlerini eğlenceli hale getirmeyi amaçlayan bir etkinlik.

author Ayşe Merve Süt tarafından

Teodolit – Açı

4.Sınıf | Matematik | Açı
Öğrencilerin arazi ölçümlerinde kullanılan alet olan Teodolit’i oluşturarak açının günlük hayattaki kullanımına dair çıkarımlarda bulundukları bir etkinlik.

author Betül Gültekin tarafından

Farklı Renkler | Sıfat

3-4.Sınıf | Türkçe | Sıfatlar
Nesnelerin renkleri üzerine konuşulduktan sonra ara renklerin Türkçe isimleri üzerine çalışmalar içeren bir etkinlik.

author Seymaa tarafından

Çocuk Yürütücülüğünde Atölyeler

Bu uygulama, çocukların kendi istekleri ve ihtiyaçları doğrultusunda oluşturdukları ve sınıf arkadaşlarının katılımına açık olan atölye çalışmalarını içerir.

Kuvvetin Etkileri

 4. Sınıf | Fen Bilimleri | Kuvvet

Kuvvetin etkileriyle ilişkili olan hayattan örnekler barındıran bu derste; oyun, video ve sınıf içi tartışmalar yürütülerek kuvvet ve etkileri üzerine sorgulamalar yapılır.

author Betül Gültekin tarafından

Dijital Ayak İzi Nedir?

4.Sınıf | Medya Okuryazarlığı
İnternet kullanımında kişisel verilerin kullanımının muhtemel sonuçları hakkında farkındalık kazandırmayı amaçlayan bir etkinlik.

author Betül Gültekin tarafından
ARTown

Experimental Town

Öğrenciler, okudukları kitap aracılığıyla yaşadığı kentteki belirli binaların isimlerini pekiştirirken, bu yerlere duyulan ihtiyaçlara ve kentsel sorunlara yoğunlaşılır . Bu konular odağında öğrencilerden deneysel bir kent tasarlamaları istenir. Öğrenciler, kentteki binaları hedef sözcükleri/ cümle yapılarını kullanarak sınıf arkadaşlarına sunar ve öğrenme seviyelerine göre belirlenmiş görev kartları (sarı- temel, turuncu- yeterli, kırmızı- ileri) ile dinleyiciler konuşmacının tasarladığı kenti odak noktalarda anlatması için belirli sorular yöneltirler. Bu sayede öğrenciler dinleme, konuşma ve sunum becerilerini geliştirir.

author gozdedurmus tarafından

Alışverişe Çıkalım

Öğrenciler İngilizce dersinde sınıfın AR desteği ile süpermarkete dönüştürülmesi ile gerçek bir alışveriş ve problem çözme deneyimi yaşar.Öğrenciler takımlar oluşturur. İlk seviyede alışveriş listeleri verilir ve takımlar en kısa sürede reyonlar arasında gezerek ar objeler içinde doğru olanları bularak listelerini tamamlamaya ve alışverişi bitirmeye çalışırlar.İkinci seviyede, piknik senaryosu öğrencilere bildirilir ve bütçeleri dahilinde takım olarak iletişim kurarak ihtiyaçlarını belirler ve bütçeyi aşmadan alışverişi tamamlamak için kararlar alıp doğru ürünleri seçerler.Bu aşamada öğrencilerin de kimlikleri senaryo dahilinde belirtilir. Oluşturulan kimliklerde vejetaryen, fıstık alerjisi olan, süt sevmeyen, meyveyi çok seven gibi kişiliklerde takım üyelerine dağıtılıp ortak noktaları bulmaları ve anlaşmaları istenir. Bu şekilde, problem çözme ve iletişim yetenekleri arttırılır.

author asilturksafa tarafından

Arttırılmış Gerçeklik Tabanlı Ana ve Ara Yönler Etkinliği

Öğrencilerin yer-yön algısını oluştururken iş birliği, sorgulama ve iletişim kurma becerilerini kuvvetlendirmek bu etkinliğin amacıdır.

author Pinar Yedekci tarafından

Tüm hakları saklıdır. © Mektepp