Hatalarımızdan ders almamızı ve yeni fikirler üretebilmemizi sağlayan bir etkinlik. Ekip çalışmasının, iletişimin, problem çözme becerilerinin gelişmesine yardımcı oluyor.

Etkinliğin amacı: kısıtlı bir sürede  (15 dakika), verilen malzemelerle en yüksek kuleyi inşa etmeye çalışmak.

Sonuç kısmında, genel değerlendirme yapılması gerekmektedir. Şu zamana kadar yapılmış oyunlardan elde edilen verilere göre, en yüksek kuleyi yapma konusunda en başarısız olanlar arasında İşletme mezunu insanlar yer alırken, en yüksek kuleleri yapanlar arasında mimarlar ve anaokulu öğrencileri yer alıyor. Çünkü yetişkinler önce plan yapıyorlar. Çocuklar ise deneme yanılma yöntemiyle yanlış yaptıkça hemen yeni bir strateji geliştirip devam ediyorlar. Marşmelov Kulesi testinde hatalardan ders alma konusu ön planda tutulmaktadır.