Places in Town

Öğrenciler, okudukları kitap aracılığıyla yaşadığı kentteki belirli yerlerin isimlerini öğrenir. Kendi tasarladığı kentteki binaları hedef sözcükleri kullanarak sınıf arkadaşlarına sunar ve görev kartları ile dinleyicilerin hedef sözcükleri ne derecede öğrendiklerini ölçmek için belirli sorular sorar. Bu sayede öğrenciler dinleme, konuşma becerilerini geliştirir.

PaylaşTweetKaydet

Etkinlik TürüHikaye Çalışma ŞekliBireysel Çalışma
Toplam Süre40 dakika

Malzemeler
 Akıllı Tahta
 Tablet
 Hikaye Kitabı

Adımlar
1

Hedeflenen kavram ve sözcükler çocuklara öncesinde resim kartları ile tanıtılır.

2

Öğretmen, çocukları da hikayeye dahil ederek, interaktif bir şekilde hikaye kitabı birlikte okur.

3

Hikayede yeralan problemler ve bu problemlerin çözüm yolları çocuklarla beraber tartışılır.

4

Hedeflenen bilgiler, hikayede toplandıktan sonra AR uygulamasına geçilir.

5

Çocuklar her sayfayı en baştan uygulamaya okutarak, hikaye içinde binaların üç boyutlu hallerini görürler ve hikayeye yeniden gözatmış olurlar.

6

Çocuklar, kitabın son sayfasında hikayenin geçtiği kentin haritasına ulaşırlar.

7

Öğrenciler, harita üzerindeki yerlere istedikleri renkleri ve şekilleri kullanarak tasarladıkları binaları yerleştirirler.

8

Öğrenciler, tasarladıkları kentin AR görüntüsünü arkadaşlarıyla paylaşır ve binaları hedeflenen kavram ve sözcükleri kullanarak tanıtırlar.

9

Dinleyici olan arkadaşlarına “Challenge Cards” görev kartlarından bir tane seçmelerini isterler.

10

Görev Kartını, AR uygulamasına okuttuklarında çıkan soruyu dinleyerek doğru bina kartını seçerek okutması beklenir.

Malzemeler

Malzemeler
 Akıllı Tahta
 Tablet
 Hikaye Kitabı

Yönergeler

Adımlar
1

Hedeflenen kavram ve sözcükler çocuklara öncesinde resim kartları ile tanıtılır.

2

Öğretmen, çocukları da hikayeye dahil ederek, interaktif bir şekilde hikaye kitabı birlikte okur.

3

Hikayede yeralan problemler ve bu problemlerin çözüm yolları çocuklarla beraber tartışılır.

4

Hedeflenen bilgiler, hikayede toplandıktan sonra AR uygulamasına geçilir.

5

Çocuklar her sayfayı en baştan uygulamaya okutarak, hikaye içinde binaların üç boyutlu hallerini görürler ve hikayeye yeniden gözatmış olurlar.

6

Çocuklar, kitabın son sayfasında hikayenin geçtiği kentin haritasına ulaşırlar.

7

Öğrenciler, harita üzerindeki yerlere istedikleri renkleri ve şekilleri kullanarak tasarladıkları binaları yerleştirirler.

8

Öğrenciler, tasarladıkları kentin AR görüntüsünü arkadaşlarıyla paylaşır ve binaları hedeflenen kavram ve sözcükleri kullanarak tanıtırlar.

9

Dinleyici olan arkadaşlarına “Challenge Cards” görev kartlarından bir tane seçmelerini isterler.

10

Görev Kartını, AR uygulamasına okuttuklarında çıkan soruyu dinleyerek doğru bina kartını seçerek okutması beklenir.

Places in Town

Bir Yorum

Bir cevap yazın